A Stripper On Birthday Party??

Huhu..baru je abis borak dengan my flatmate,Heena.I was half asleep already at this time,biasala...my sleeping time memang unusual sket kot.Kol 9++ pm,mula la menguap-nguap cam hippo nak tidooo..which is way different compared to the time when I was in UNIM-tido around 6/7am..ahahah!Sampai dengan pakcik-pakcik jaga dan makcik cleaner dah kenal dengan Intan yang suka merayau-rayau dan melepak di TISCRA tatkala malam menjelang.Kerja gila!

We talked a lil bit about her x ie Jay,exams,food shopping and lastly about Heena's plan to surprise her friend on her birthday party by bringing an Italian stripper!My oh My..terkejutnya saya,tapi berjaya kontrol la..ehe!I ask her more and more questions dengan curiousnya(about that stripper thingy of cos),sebab saya kalau boleh nak memahami pemikiran remaja Barat disini and approach them effectively(not to be influenced by them insyaAllah).So,she told me that in here they have this kind of agency,who wud provide a servicela on special ocassion including strippers!!Dahle tu,Heena kata it would be really FUN since kawan dia tu cam conservative sket..haih,saya rasa saya paling conservative kot kalo dibandingkan dengan kawan-kawan moden dia yang lain..ishk ishk ishk!Janganla ko buat kat aku camtuh or yang sewaktu dengannya wahai Cik Heena Ashok Tulsiani..haha

Apa-apapun,eventhough our background,personalities and lifestyles are different,I still love and care about you as a a flatmate,as a good friend of mine and as a person who teach me a lot about life..thank you.. =)

0 comments: