Wonderful Overseas Weekend@WOW



I know this might be a 'basi' promotion already(lol),but nevermind...I will just do my responsibilty and promote the event.Program Wonderful Overseas Weekend or WOW ini dianjurkan khas untuk adik-adik yang bakal melanjutkan pelajaran ke luar negara tahun ini.Program ini adalah hasil kerjasama antara KRIM dan iluvislam dan penyertaannya tidak terhad kepada pelajar dari mana-mana kolej persediaan mahupun kursus pengajian yang bakal diambil.Personally,saya rasa program ini sangat berbaloi in terms of tenaga kerja yang disumbangkan bagi menjayakan aktiviti ini.Apetah lagi dengan fees yang sangat murah dan tempat program yang selesa..[RM 35 je dik wehhh] .For more info,klik sini.

Sedih juga sebab tak dapat turut serta ke WOW,memandangkan saya akan ke Sabah dan Sarawak bagi mengikuti program Kem Eksplorasi Minda anjuran bersama ISAC Studio dan iluvislam.InshaAllah from 24th July till 4th August.Clash tarikh!!Tapi tak mengapalah,rezeki saya ditempat lain.Haihhh,t sabar nak balik Malaysia,dapat berita minyak petrol naik lagi hari ini,haiyoo~makin ramaila penduduk Malaysia yang akan botak and depress due to this increment.Sabar ajelah yer..







2 comments:

Mcm best je WOW.. Kalu yg study kat skitar Ulu Kelang (UK) leh tak nak join... hehehe..

Sibuk awk nnt kan blk Mlysia.. k, slmat berprgram.. Smoga sibuk sntiasa utk Islam :) KIT k..

Ishhh, jeles sbnrnya ni.. WOW!

 

InshaAllah balik M'sia ni akan involve dengan banyak program.Kalau takde program pun,akan 'buat2 ade program' kat umah to make sure that saya betul2 manfaatkan cuti saya kat M'sia thn ni.Asalnya nak cuti kat Egypt belajar Bahasa Arab,but cancelled last minute due to personal reasons.

InshaAllah,kalau ada program lain,saya akan try post kat blog ni jugak to share with other people.But do promote WOW to adik2 yang lain juga.Kita t dapat pegi,adik2 pun jadila =)