Weekend @ Sheffield


Assalamualaikum wbt..

Mesej dari Pengarah Nasheed Extravaganza [NEXT] 2009:

Untuk melicinkan urusan penjualan tiket NEXT 2009,sahabat-sahabat boleh membeli tiket melalui ejen jualan tiket NEXT 09 Nottingham iaitu:

Intan Nadia Taib @ Intan

07925707406

YM:forte_angel86

Anda hanya perlu memberitahu wakil jualan diatas nama anda,bilangan tiket yang ingin dibeli (kot2la nak tingkatkan probability untuk memenangi cabutan bertuah,hehe) dan seterusnya membuat pembayaran kepada saya.Both cash and online transfer are acceptable.Harga bagi satu tiket NEXT bersamaan dengan GBP 2.Tiada student discount,'kawan discount','saudara seIslam discount' or whatsoever.

On the day of the event itself,anda hanya perlu memberitahu nama ejen jualan tiket anda untuk mendapatkan tiket tersebut di kaunter.Penempahan tiket boleh dilakukan sehingga 11 Mac 2009.

Kenapa Perlu Membeli Tiket Melalui Wakil Jualan Tiket NEXT?


1.Bagi melicinkan pengurusan jualan tiket,yang mana AJK NEXT hanya perlu berusan dengan wakil universiti instead of setiap hadirin yang datang.


"Barang siapa yang melepaskan seorang mukmin dari kesusahan hidup di dunia,nescaya Allah akan melepaskan kesusahan di hari kiamat..." [HR Muslim]


2.Mengikut pengalaman tahun lepas,ada yang menempah tiket,tetapi tidak memunculkan diri pada hari berkenaan tanpa sebarang pemberitahuan (Tak baik tau!
)

3.Tiket might be dah habis on the day itself if nak beli on during the last minute,sebab people might buy a lot of tickets just to win the lucky draw.(Uncertainties.So,let's play safe,hehe!)

etc.

If you have any further inquiry,plz do not hesitate to contact me .


Jom meriahkan Sheffield Games dan NEXT ramai-ramai.Kita beri sokongan padu pada komiti Sheffield Malaysian Student Association[SMSA] dalam menjayakan kedua-dua program umum mereka ini.


PS:Kumpulan yang sudah mendaftar untuk NEXT setakat ini:Munawwar,Notts:Asy-Syabab,London:Soutussalam,Sheffield:Sheff One,dan Manchester.






SMSA PROUDLY

PRESENTS…

WEEKEND @ SHEFFIELD

14th – 15th March `09

poster sg baru by you.

Register now

&

Be a part of this!

posterNEXT09-final by you.


from MALAYSIA with PEACE

Featuring AKHBAR

(Specially brought to you

from Malaysia )

TICKETS NOW ON SALE !!!

DON'T MISS OUT OUR

FANTASTIC LUCKY

DRAW

PRIZES


- KELANA CONVOY

EUROPE TRIP worth

£549!!!!!!!!!!!


FOR FURTHER INFO. VISIT


http://smsa.org.uk


Sheffield Malaysian Student

Association 2009






2 comments:

clap22X!!!Jom2 datang Sheffield!inshaAllah bermanfaat utk fizikal dan mental.

bersukan--ceramah--nasheed sambil menderma

 

while i'm selling cendol,iman nanti nak jual nasi kerabu.berilah sokongan kepada kami peniaga-peniaga muda ini yer..