WOW kembali menggegar

WOW bukanlah Bow Wow,seorang artis Hollywood.WOW bukanlah juga sejenis permainan tradisional,atau kuih muih alaf baru.Sebaliknya program WOW atau singkatan kepada Wonderful Overseas Weekend ini merupakan program pre-departure briefing anjuran iluvislam untuk mana-mana pelajar yang akan melanjutkan pengajian ke luar negara khususnya UK dan Ireand.

Pada tahun lepas,saya telah menghadiri program ini sebagai fasilitator terjun.Ia sangat menyeronokkan meskipun terasa lelah dan penat dalam berkejar ke sana dan ke mari dan hidup sebagai si nomad.Boleh rujuk entri Perkongsian WOW yang terdahulu untuk membaca respon saya dan adik-adik lain yang turut sama menghadiri program tersebut.




Summer ini bakal menyaksikan WOW kembali lagi berentap bersama INTELEK dan iluvislam di Nur Sungai Merab,Putrajaya bermula 31 Julai sehingga 2 Ogos 2009.Kali ini,saya cuma mampu memberi sokongan dan berdoa dari kejauhan agar perjalanan program dipermudahkan.Saya tidak dapat hadir ke sana kerana tiket flight pulang ke Malaysia sudah di issuekan oleh Petronas semalam.InshaAllah,jika semua berjalan seperti yang dirancang,saya akan pulang kembali ke Malaysia pada 9 Ogos ini.

Jadi buat adik-adik yang bakal menjadi perantauan menggantikan saya,jangan lepaskan peluang ini untuk menimba ilmu dan berkongsi pengalaman daripada krew WOW 2009.You will be surprised to find how charming and friendly they are.Haha!

Last but certainly not the least,I present you a few videos to give you some ideas on what WOW is all about.



WOW's Closing Video from Wan Yusof N.E Wan Jeffery on Vimeo.


Selamat ber'WOW' semua...





6 comments:

cepat benar dah setahun. Selaku FC tahun lalu, nak jadi AJK Modul Wow tak?

 

Eh betul ke ni?Aku takde pengalaman buat modul lagi sebelum ni,tapi ini tawaran baik.Hehe..Jzkk Daus.Nanti kontek aku balik camne ye.

PS:Dah rasa macam nak mati kebosanan bila takde kerja secara spesifik dan mencabar sikit.

 
kaf alif mim bunyinyer kAinZ

WOW! for d new layout

 

salam maaf,

wajah baru! semangat baru, gaya tulisan pun mngkin berlainan dan mantop! InsyaAllah..

 

layout baru cantik,tetapi memeningkan tuan empunya blog.layout ini sebenarnya untuk wordpress,tapi dah suka punya pasal,apa-apa sahaja sanggup ku lakukan,ehe..

anyway,the blog is still under maintenance.am hoping dapat setelkan maintenance ini before 27th June,inshaAllah...